Söömis- ja ärevushäirete KKT


teisipäev, 2. juuni 2015

Reflektsioon

Reflektsiooni küsimused 
Kas olin aktiivne osaleja? - Enda arvates küll.

Milles see väljendus? - Üritasin ülesanded varem ära teha, siis paar päeva vahet pidada ning enne postitamist uuesti läbi mõelda, et kindel oleks kirjutatus. Lugesin hea meelega teiste lahendusi ning sain ka tulevikuks nippe, kuidas läheneda ülesannetele. Lõõgastusharjutusi püüdsin ka ise läbi teha, kuid osutus üllatavalt raskeks, sest ei suutnud piisavalt keskenduda.

Kuidas minu õpiharjumused toetasid kursuse läbimist? - Lähenesin alati põhjalikult ning üritasin näidete abil seletada, et oleks paremini mõistetavam minu kirjutatu. Pidin ennast motiveerima ja sundima varem ülesandeid ära tegema ning planeerima aega, sest muidu oleks mõne ülesandega hilinenud.

Kuidas minu õpioskused toetasid kursuse läbimist? - Olles varasemalt blogibaasil e-õppet läbinud, siis oli selline lähenemine juba tuttav, kuigi tabelitega olen siiamaani veel hädas. Materjali otsimist on koolis igatmoodi õpetatud, mistõttu tunnen ennast selles suhteliselt koduselt ja saan enamasti kenasti hakkama. Samuti materjali sobivuse hindamine ja kas on sobilik allikas või ei.

Kuidas arvestasin kaasüliõpilaste ja õppejõu kommentaaridega blogis? - Igast kommentaarist püüdsin leida midagi, mis oli hästi ning midagi, mida võiks arendada või järgmine kord muuta. Kriitikat oleks julgemalt tahtnud kuulda, et veelgi rohkem areneda.

Mis ja miks läks eriti hästi? - Enda arvates läks eriti hästi lõõgatusharjutuse ülesanne, sest selle otsimiseks kulus aega ning läbimõtlemine ja kirja panek võtsid ka aega. Pidin püüdma läheneda asjale nii nagu ma oleks võõras inimene ja loeks esimest korda kirjutatud teksti. Selline lähenemine aitas aru saada, kas tekst on mõistetav.

Mis oleks võinud teisiti olla? - Ainus asi, mis meenub on esimene esitlus. Seal oleksin tahtnud põhjalikumalt teha, kuid kuna oli piirang ees, siis oli väga raske välja tuua just kõige tähtsamat. Ilmselt muudaks seal praegu mõnda slaidi.

Mida endas veel arendada? - Lausete ehitust ja sõnavara kasutust tahaksin parandada. Samuti konkreetselt oma mõtte edasi andmist, mitte pika kirjeldusega kirjutamist.

Kuidas muuta õppimisprotsess efektiivsemaks? - Võib olla võiks kommentaaridele ka kriteeriumid paika panna, et mida need peaksid kindlasti kajastama, sest see aitaks süvenenumalt läheneda teiste tööle. Võib olla ka tegevuste ja teemade analüüsimine, et võimalikult palju materjali omandaks õpilased.

Soovitused iseendale tulevikuks e-kursuse läbimisel? - Soovitaksin varem ülesanded ära teha ja kasutada vabu momente targalt, sest siis võimalik  rohkem aega pühendada kursusele.